Ніша та персоналізаціяНе намагайтеся догодити всім. Великі компанії можуть дозволити собі співпрацювати з величезною кількістю
клієнтів, але ви можете обійти їх, якщо спеціалізуватиметеся на вузькому сегменті. Запропонуйте клієнтам не тільки швидке обслуговування, а й врахуйте їхні індивідуальні потреби, таким чином ви забезпечите те, чого вони, швидше за все, не отримають у великого гравця.
Рекомендуємо вивчити, що потрібно вашим клієнтам, і створювати пропозиції, яких немає у великих конкурентів. Крім того, впровадьте гнучкі умови для різних замовників: будьте готові надати більш персоналізовану доставку.
Локальна експертизаВи краще знаєте, що потрібно клієнтам у вашому регіоні. Великі компанії часто не мають глибокого розуміння місцевого ринку та специфіки потреб. Ви можете пропонувати зручніші маршрути, вигідніші тарифи та обслуговувати клієнтів так, як вони цього хочуть.
Рекомендації:
- Вивчіть ринок і запропонуйте такі маршрути і терміни доставки, які стануть вашою перевагою.
- Працюйте з місцевими партнерами і складами, щоб знижувати витрати і покращувати обслуговування.
- Концентруйтеся на якості та унікальності сервісу, а не на кількісному охопленні.
Аутсорсинг і партнерствоНе варто тягнути все на собі - співпрацюйте з іншими представниками місцевого бізнесу, об'єднуйте ресурси. Це допоможе скоротити витрати і запропонувати краще обслуговування. Корисним може бути укладення угод з
невеликими компаніями, а також взаємодія з маркетплейсами та онлайн-магазинами в плані надання їм логістичних рішень.