Візуальний маркетинг. Для втомлених очей і великих продажів

Малюнки на стінах стародавніх печер, фрески, амулети, гравюри... Здавна люди намагаються візуалізувати свої почуття та емоції. Мозок людини обробляє зображення у 60 000 разів швидше, ніж текст. Тому візуальний контент поширюється частіше і більше, ніж будь-яка інша форма контенту в Інтернеті, і дає більше охоплення.
Рекламні оголошення, які навмисно виділяють і наполегливо запрошують вас переглянути додаткову інформацію, вважаються неефективними і дратівливими. При цьому нативна реклама, яка органічно вписується в дизайн вебсайту, більш приваблива, ніж традиційна медійна реклама.
Зображення
Покупець інтернет-магазину не може помацати товар, оцінити його колір, запах, форму, «зрозуміти» його тактильно. Тому так важлива правильна візуалізація товару. Чим більше різнопланових фото і відео може побачити відвідувач сайту, вибираючи товар, тим довше він затримається на ньому. Така поведінка користувачів підвищує рейтинг сайту для пошукових систем.
  • Інформація про товар має включати: розміри, матеріал, з якого він зроблений, вагу та габарити
  • Розмістіть наочні зображення товарів, які можна збільшувати до 1024x768 пікселів
  • Колір товару на сайті має бути ідентичний тому, який отримає покупець

Інфографіка
Інфографіка - це візуальне представлення складних даних або статистики в зручній і зрозумілій формі. З її допомогою можна об'єднувати дані, графіки, діаграми та таблиці.

Використовуйте інфографіку, щоб збирати потрібну інформацію в одному місці, створивши наочний і цікавий контент. Інфографіка має найкращий показник утримання - 41,5%. Інформація, яку ви вирішите включити в інфографіку, має бути точною (ідеально підходять рецензовані джерела) і актуальною. Іноді навіть найбільш, здавалося б, буденні статистичні дані можуть сприйматися інакше у вигляді інфографіки. Простіше це зробити з ТОВ «ФабріКванта».
Відео
Чи знаєте ви, що, додавши відео на сторінку завантаження, ви можете підвищити конверсію вашого сайту на 86 %? Існує безліч типів відеороликів, які можуть поліпшити ваш бізнес: навчальні відеоролики, анімовані пояснення, візуалізовані відгуки клієнтів.

94% користувачів мережі дивляться навчальні відео, щоб дізнатися більше про продукт або послугу. 88% приймають рішення про покупку після перегляду відео від бренду.

Візуальні ефекти, зображення і відео підвищують залученість. Але якщо ви тільки починаєте займатися електронною комерцією і не можете створювати відео для свого сайту, то компанія ТОВ «ФабріКванта» радить:
  • Запишіть відео-огляд про товари, які пропонує ваш сайт, на звичайний смартфон з хорошою камерою.
  • Знайти відео продукту на YouTube і розмістити його на своєму сайті, скопіювавши вбудований код.
  • Знайти стокове відео, що найбільше підходить за тематикою і матеріалом для вашого сайту електронної комерції.

Зациклені GIF-зображення, які повторюються знову і знову, ще один варіант невеликих і ефективних відео на сайті е-commerce.
360°
Панорамні зображення - це нова тенденція в електронній комерції. Цей формат привертає увагу. Покупець може уважно розглянути товар, збільшувати масштаб зображення, повертати елементи, розглядати товар з усіх боків.

Галерея популярних товарів: технологія віртуальних виставкових залів 360˚ дає можливість повністю зануритися в простір і візуально ознайомитися з продуктом.
Соціальні медіа
Соціальні мережі - чудовий спосіб взаємодіяти з вашою аудиторією і дізнатися реакцію. За даними Twitter, твіти з відео привертають у 10 разів більше уваги, ніж твіти без відео. Те ж саме можна сказати і про Instagram та Facebook.

Візуальний контент зачіпає цільову аудиторію, спонукаючи її дізнатися більше про ваш бренд, це потужний маркетинговий інструмент. Вбудовані функції Instagram і Facebook дають змогу віддавати відеоролики безпосередньо на платформі без дорогого устаткування і довгих фотосесій.

У більшості випадків результат успішної рекламної кампанії - це правильні креативи. Простий структурований візуальний контент не може залишатися непоміченим. Він викликає інтерес, може стати вірусним. Гарна картинка, мем або відео «приводять» клієнтів на сайт, «продають» товар, «просувають» ідеї та бренди.
Зв'язатися з нами
Пошта
Адреса
Україна, 61046 Харківська область, м. Харків, Немишлянський район, проспект Олександрівський, буд. 2-А