На допомогу прийде система омніканальної логістики, яка змінює підходи до продажів, підвищуючи зручність для клієнтів і ефективність для власників бізнесу. Сьогодні в блозі компанії ТОВ «ФабріКванта» говоримо саме про неї.
Що таке омніканальна логістикаЦе розгалужена система, де покупець може почати взаємодію з брендом в одному каналі (наприклад, в інтернет-магазині), продовжити в іншому (наприклад, у соціальних мережах) і завершити в третьому (наприклад, в офлайн-магазині). При цьому продавець не втрачає інформації про своїх покупців та їхні вподобання.
Ключова особливість: усі канали пов'язані між собою.
Різниця між омніканальністю і багатоканальністю
- Багатоканальна модель передбачає наявність різних каналів взаємодії (сайт, соцмережі, офлайн-магазин тощо), але ці канали не завжди пов'язані між собою.
- Омніканальна модель робить акцент на інтеграції всіх каналів, де інформація про клієнта синхронізована і доступна в будь-якому з них у будь-який час.