Міфи про логістику

Багато людей дуже мало знають про логістику і часто помиляються в правдивості тих чи інших фактів про неї. Сьогодні в блозі компанії ТОВ «ФабріКванта» погоримо про деякі міфи, пов'язані з цією сферою діяльності.
Швидкість доставки
Хочете організувати швидку доставку? Тоді автотранспорт не для вас. Така думка побутує серед людей, далеких від логістики. Так, якщо розглядати транспортування з точки А в точку Б у вакуумі, тобто без урахування можливих факторів впливу на процес, то, звичайно, найшвидший спосіб перевезення - це авіатранспорт. Але ми не живемо у вакуумі і на нас, як і на все, що ми робимо, впливає багато чого. Для авіаперевезень такими факторами будуть розклад рейсів, наявність вантажних місць, ступінь завантаження літака, наявність аеропортів у пунктах відправлення і доставки.

Також не слід забувати, що авіакомпанії надають свої послуги від аеропорту вильоту до аеропорту прильоту, а всім іншим займаються логістичні компанії: організовують перевезення автотранспортом до аеропорту вильоту, здають вантаж до терміналу, термінал оплачує всі наземні витрати в аеропортах і організовує доставку автотранспортом від аеропорту прильоту до місця розвантаження. Без участі автотранспорту ви навряд чи зможете скористатися авіаперевезенням. Висновок можна зробити такий: для кожного окремого завдання буде свій найшвидший спосіб перевезення.
Логістика - це тільки доставка товарів
Багато людей думають, що логістика - це доставити товар із пункту А в пункт Б. Це занадто узагальнене уявлення про цю сферу. Насправді фахівці, які працюють у логістиці, займаються плануванням, організацією, координацією та контролем усіх етапів постачання продукції: від планування закупівлі сировини і до доставки товарів до кінцевого споживача. Логістика - це:
  • постачання;
  • складування;
  • управління запасами;
  • транспортування;
  • пакування;
  • дистрибуція;
  • зворотна логістика.
Крім того, логістика забезпечує:
  • оптимальне використання ресурсів;
  • мінімізацію витрат;
  • скорочення часу доставки;
  • поліпшення якості обслуговування клієнтів;
  • підвищення ефективності бізнесу.
Масштаб має значення?
Чим більша логістична компанія, тим якісніший сервіс вона надає. Згідно з цим стереотипом, у більшій компанії працюють тільки професійні співробітники, вона забезпечує великий вибір послуг, їхню високу якість та індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Однак, це не завжди так. Звичайно, масштаб організації, якій ви довіряєте доставку свого вантажу, має значення. Наприклад, у невеликої компанії зі штатом 5-10 осіб набагато менше ресурсів і можливостей для надання послуг з перевезення за великою кількістю напрямків із залученням різних видів транспорту. З іншого боку, великі компанії можуть страждати від бюрократії та жорстких ієрархічних процедур: необхідно зібрати велику кількість документів, узгодити їх зі своїм керівником, з юристами, службою безпеки тощо. Це все може ускладнити надання швидкого та ефективного сервісу клієнтам, тоді як невеликі компанії за рахунок своєї мобільності та практичності можуть швидко забезпечувати високу якість сервісу.

Важливо розуміти, що прямої залежності між масштабом компанії та якістю сервісу немає. У кожному конкретному випадку необхідно виходити з того, що саме зараз необхідно вашому бізнесу.
Зв'язатися з нами
Пошта
Адреса
Україна, 61046 Харківська область, м. Харків, Немишлянський район, проспект Олександрівський, буд. 2-А